Alla inlägg den 10 april 2012

Av Klara - 10 april 2012 18:10

Tjo tjo, sorry att jag inte har varit inne på länge  

Förresten, GLAD PÅSK ALLIHOPA !! .....i efterskott.....hehe.

Vi håller på att röja i källaren, det är hundratals saker där nere! Am not kidding!!!

hittils har det gått ganska bra, har några gamla bamse tiningar från 1983 som vi ska försöka sälja. Kollade på google att en bamse tidning från 1983 var värd ca 4 kr.... om den var i gott skick  

nåja...om man bortser från att rota i källaren har jag för det mesta ätit påskgodis, och spelat TV-spel..(fifa 11 ;P)

och så har jag gått påsk kärring, haha, askul... vid vissa tillfällen liiiite pinsamt, men annars, askul!!!

( bara för att jag har gått påska kärringbetyder det inte att jag är 9 år, eller så... man blir aldrig för gammal för att gå påskakärring....eller?...kanske när man är typ 30 eller så men inte annars ;D ) går ni fortfarande påskakärring???

om ni gör det   , om inte .... prova på, I sver!!! det är kul!!!!

nåja......Glad PÅsk...i efterskott....

Ses .......förhoppningsvis......................ganska

snart,                MVH       KlaraCool

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards