Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Ahhhh!!!! Förlåt...

Av Klara - 3 april 2012 14:47

Sorry asså, inte bloggat på...... ? Väldigt många dagar!Just nu bloggar jag från syrrans IPod. Funkar faktiskt riktigt bra. Vi har påsklov just nu, i förrgårVar jag i Göteborg och shoppade jeans, ett par blå (vanliga) ett par svarta och ett par otroligt sköna vita. Och en ny gympa outfit...Om jag ska vara ärlig är shoppa inte riktigt min grej, men denna gången var det faktiskt riktigt roligt :)Förlåt för att jag inte bloggat på........? Väldigt många dagar (ska försöka räkna ut hur många), ska försöka att komma ihåg att skriva imorgon också... Ses (förhoppningsvis) imon;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara - 10 april 2012 18:10

Tjo tjo, sorry att jag inte har varit inne på länge   Förresten, GLAD PÅSK ALLIHOPA !! .....i efterskott.....hehe. Vi håller på att röja i källaren, det är hundratals saker där nere! Am not kidding!!! hittils har det gått ganska bra, har några ...

Av Klara - 26 mars 2012 19:13


Förlåt!!!! har inte varit inne på typ 3 dagar, sorry, hade läxa och konserter på gång... Konsertena gick jättebra! hoppas bli solist om ett år elr två ;) Discot gick också bra förresten, Var en av dem som var kvar längst. Träffade en ny vän där...

Av Klara - 23 mars 2012 13:40

sorry, fattade inte hur man laddade ner vidon... nåja, Om ni måste lyssna kan ni söka på google: prinsessan på      ärten + musik. Idag gjorde jag som sagt 2 konserter (ska göra ännu en imorgon ;D) När vår grupp satte sig vid pianon kom det fram en...

Av Klara - 22 mars 2012 19:25

Tjo allihop!! Whats up? Idag kl 15.27 åkte jag upp till aulan för att spela gengepet (hur fasiken stavar man till det!?) till Konserterna vi ska spela imon och på Lördag, Jag fattar inte när man ska spela slutet på en utav låtarna!, men annars gi...

Av Klara - 21 mars 2012 17:10

Hallö!!! Ser ni att jag lyckats lägga in en bild? Om ni inte ser den så finns den här nedanförXP Idag har det varit en helt normal skoldag, du vet, lektion-rast-lektion-lektion-rast-lunch... När jag kom hem från skolan tog jag ett mellanmål som...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards