Alla inlägg under mars 2012

Av Klara - 26 mars 2012 19:13

Förlåt!!!!

har inte varit inne på typ 3 dagar, sorry, hade läxa och konserter på gång...

Konsertena gick jättebra! hoppas bli solist om ett år elr två ;)

Discot gick också bra förresten, Var en av dem som var kvar längst. Träffade en ny vän där... hon är asbra på att dansa!!! Det var bara vi som var uppe och dansade..hihi, liteee pinsamt men askul!

Under de senaste dagarna har det varit  UNDERTBART väder... varit ute ganska mycket...

Idag har det varit än alldeles vanlig dag med matte, historia och gympa bla bla bla...

jag retade killarna lite, sprang, blev förföld, gömde mig, finissade, blev hittad...no happy ending...

killar tog väska, jag förfölde, tog hjälmen, boxade-inte så hårt, tog väska, sprang, låste upp cyklen,

cyklade hem... happy ending! Nähä! nu tror jag att jag ska bygga färdigt min robot (en voice changer).

Ha de gött, //KlaraCool                       PS. det närmar sig min födelse dag, Önskar mig en rubiks kub ;)


 


Av Klara - 23 mars 2012 13:40

sorry, fattade inte hur man laddade ner vidon... nåja, Om ni måste lyssna kan ni söka på google: prinsessan på      ärten + musik.

Idag gjorde jag som sagt 2 konserter (ska göra ännu en imorgon ;D) När vår grupp satte sig vid pianon kom det fram en liten drama grupp ( typ kanske bara 7-10 år, småtjejerna var grymt söta!) dom spelade teater innan jag skulle spela. dom spelade alltså upp prinsessan på ärten... så jag satt alltså där och svettades hela tiden medan jag väntade på att få spela. Första konserten var värst, på den andra konserten var jag nästan inte nervös alls. Jaha, antar att ni är ganska trötta på mitt pladdrande om Konserter och pianon...hehe, förlåt asså, började blogga mitt under klaviatur dagarna   ... ähhhh, hmm... juste ja! det är förresten Disco idag! klockan 18.00 ska jag ge mig iväg till en kompis, där träffas vi i en liten grupp tjejer, vi ska fixa varandra inför discot, och en utav kompisarnas syrra ska hjälpa till.

Disco disco mmm mmm disco disco mm mm, förra gången stog alla i en ring och jag var tuvngen att göra fisken, det började med att kompisen började ropa mitt namn, självklart började alla andra i salen göra samma sak...

Om hon gör det igen... så ska jag ********************!!! förlåt!

Bye bye, ses förhoppningsvis imorgon.  

Av Klara - 22 mars 2012 19:25

Tjo allihop!! Whats up?

Idag kl 15.27 åkte jag upp till aulan för att spela gengepet (hur fasiken stavar man till det!?)

till Konserterna vi ska spela imon och på Lördag, Jag fattar inte när man ska spela slutet på en utav låtarna!, men annars gick det helt OK

Jag spelar Beuty and the beast och Prinsessan på ärten... ska försöka komma på hur man lägger upp vidioklipp (om ni vill höra hur låten går, asså.) sen gick jag till en byggnad bredvid, ( sorry, får inte nämna vilken, mamma och pappa säger att man ska vara FÖRSIKTIG!!!)  Där spelade jag med mitt rockband i ca en timme, sen gick jag återligen tillbaka till aulan och spelade en sista gång med de andra som också ska spela på klavi. festen... sen hämtade farsan mig, och när jag kom hem var jag lika slut som en igelkott som gått över vägen och med nöd och näppe lyckades klara sig undan en lastbil.  

Min (inte helt normala) dag, Se you later, alligater     //KlaraCool

Av Klara - 21 mars 2012 17:10

Hallö!!!

Ser ni att jag lyckats lägga in en bild? Om ni inte ser den så finns den här nedanförXP

Idag har det varit en helt normal skoldag, du vet, lektion-rast-lektion-lektion-rast-lunch...

När jag kom hem från skolan tog jag ett mellanmål som vanligt bestog av yoghurt och flingor.

sen övade jag lite piano ( Om 2 dagar ska vi ha konsert som bara händer 1 gång varje år, aj plaj untill maj fingers bleed...) Efter pianot satte jag på mobilen...klick klick... och hoppsan! så var jag inne på youtube! Sen kollade jag i två timmar på en kille som spelade olika spel, han hette typ pewdiepie och var fricking fun!!!

momsen och popsen kom hem, jag sa hej, gav dem en kram, och nu sitter jag här och kollar storögt på skärmen.

haha, världens normalaste dag...   Nähä, nu ska jag nog slita mig från datorn en stund...

   Bye Bye alla coolingar!  see u later...

Av Klara - 21 mars 2012 16:41

   my lovely dog Freddie...

Av Klara - 20 mars 2012 20:58

Tja allihop, mitt namn är Klara. jag gillar marabochoklad med fyllning i, spela piano, min hund Freddie, lite annat godis, skateboard, inlines, fridrott...osv osv.....osv. I dag har skolan varit som vanligt, killarna roar sig med att sjunga Thorsten Flinks nya hit mitt framför min ögon, vilket irriterar mig, haha, om man tänker efter påstås sjungande killar ganska gullit...Fast just De killarna och Den låten...  

Förresten har jag inte "svarta ögon".

Nåja... Har du hamnat i en liknande situation? Yeah, I now...Not so fun... 

Snart närmar det sig en Fridrotts tävling för skolan där vi möter andra skolor.

Den andra skolan vinner jämt för att de är så många, *mutter mutter*, (jaja, jag är liiite dålig förlorare)

Men denna gången SKA VI VINNA!!! .......HOPPAS JAG!!! o, va jag längtar... oops, farsan ropar, sorry kan inte blogga mer, kommer blogga mer imon. Kommer förhoppningsvis att klura ut hur man lägger ut bilder tills dess...

Bye bye, Ha det gott, igelkott   // KlaraCool  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards